Ma erős szél volt, és hideg, miközben mentem dolgozni, kifújta belőlem a lelket is. A meló ma jó volt, és három hónap után végre felvettem jövedelmem: 430 ezer forintot. Ennyit soha azelőtt nem láttam még egyben. Most sem fogom sokáig: tartozásaim levonása után rögvest több mint feleződik. Nem mondom, hogy könnyen jött, de könnyen megy.

Elkezdtem a Gold a mennybe megy című Heller-regényt. Nem vagyok tőle elájulva. Az én ízlésemnek kissé lassú és kissé unalmas. Értem én, hogy társadalomkritika, meg hogy gyilkos irónia (?), de azért valahogy lehetne izgalmasabb...

Ezelőtt a Száll a kakukk fészkére...-t olvastam - erre már nincs panaszom, végig lekötött. Én ugyanis minden könyvtől elvárom, hogy szórakoztasson, és az úgynevezett művészi/kulturális érték csak a második, bár fontos tényező - legalábbis nekem. Szóval ez a kakukk valahogy végig érdekes, bár izgalmasnak nem nevezném, azonban engem mégis lekötött. Viszont nem mondanám, hogy egy vidám könyv. Sőt. Kissé lekonyul tőle az ember hangulata, mármint ha egyátalán le tud konyulni... :) 

Azelőtt pedig az Igazolt hiányzást olvastam Gerlóczy Marcitól. Szerintem nem olyan nagy dobás, sokkal többet kihozhatott volna a témából, ami ugye az iskolásévek sztorijai, hát ez mindenkinek gazdag nyersanyag, neki meg különösen. Ráadásul van írói vénája is, a könyv mégsem üt akkorát. Vagyis egyrészt nem elég szórakoztató, másrészt szépirodalomként se kerül majd a tananyagba szerintem.

Emellett kerestem a youtube-on Pálfy Istvánra, ugyanis tegnap este a melóhelyen szóbakerült, milyen üde színfoltja volt a kissé kapatos bakijaival a híradóknak. S az egyik kolléga mondotta, hogy a youtube-on fent vannak ilyen videók. Sajnos tévedett. És neves meteorológusunkról, akinek a nevét most nem írom ide, szintén kiderült, hogy nem veti meg a papramorgót - állítólag az Rtl-nél is ezért kötöttek a talpára utilaput. Sőt, az egyik kollegina megjegyezte, hogy mikor óriási szélvihar keletkezett, hivatalból felhívta, és kérdőre vonta a szakembert, ugyan miért nem jelezte előre az intenzív légmozgást. A beszélgetés állítólag valahogy így zajlott:

- Ede, b@zmeg, miért nem írtál erről a szélről egy sort se?

- Miféle szélről?

- Hát ami most is feldöntötte például itt nálunk az udvaron a kukákat.

- Ez hülyeség, nincsen semmiféle szél!

 

:))

 

De sajnos róla se találtam olyan videót, amin illumináltan harangozza be, hogy "borús nappalt!" például.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://duty.blog.hu/api/trackback/id/tr8938267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása